Strengthening the sales channel for frozen foods companies
Resumen
We want to develop a project to open physical stores or minimarkets in order to improve and increase sales of the company JEKA DISTRIBUCIONES SAS contributing to the consumption of low cost and easy to prepare frozen food, this contributes to improve times, money and public services in the preparation of food for students of the university La Salle, Javeriana and Santo Tomas this project is taking as a reference the international model of "QUEM" of Martin Grosbard that with this model already has more than 12 stores nationwide with sales close to 12 million Argentine pesos in 2019, stores in which a variety of close to 200 products are offered serving 3 meals a day, with pre-cooked frozen food ready to prepare at an affordable cost and easy to prepare, which facilitates the time implemented in the preparation of the products and the cost of additional products and utilities in the preparation directly decreasing the cost of living of people in Argentina. This business model is already implemented in several countries and has been a very profitable and viable business, so we will implement a project in Colombia with this model we want to implement it in our country.
Derechos de autor 2023 Frank Erick Baez Moreno
Esta obra está bajo licencia internacional Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
La revista brinda acceso abierto inmediato a todo su contenido sobre el principio de que hacer que la investigación esté disponible de forma gratuita para el público para apoyar un mayor intercambio global del conocimiento.
De esta manera, el lector/a puede acceder a todos los contenidos de la revista desde el momento de la publicación sin coste ni obligación de suscripción.
La revista ienen licencia bajo el acuerdo de licencia internacional Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0). Los/as autores/as retienen los derechos de autor y se permite a terceros copiar, distribuir y hacer uso de los trabajos siempre que cumplan con los términos y condiciones establecidos por dicha licencia
- citar la autoría y la fuente original de su publicación (revista, editorial y URL de la obra).
- No se usen para fines comerciales.
- Si remezcla, transforma o crea a partir del material, deberá difundir sus contribuciones bajo la misma licencia que el original.
Puede encontrar más información al respecto en https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.es.
La Revista declina cualquier responsabilidad sobre posibles conflictos derivados de la autoría de los trabajos que se publican.